Prezent marzeń romantyczna noc dla dwojga

Witam się z wami słoneczka. Ja jeszcze wracam wspomnieniami do ostatniego weekendu, który spędziliśmy we dwoje w Gdańsku. Takie spełnienie naszych marzeń.
Każdy z nas ma jakieś swoje marzenia, mniejsze lub większe i marzenia są po to, aby je spełniać - co nie !!! Okazja była wyjątkowa - 20 rocznica naszego ślubu (jejku powiem wam, kiedy to zleciało to ja nie wiem, ale to 20 cudownych lat i wiele wiele jeszcze lat przed nami równie wspaniałych lub nawet lepszych !!!).

Prezent marzeń przyszedł nam z pomocą - mogliśmy sobie wybrać sami jaki prezent będzie dla nas odpowiedni a wybór był naprawdę spory - zresztą sami zobaczcie sobie, może i wy skorzystacie i zrobicie niespodziankę dla swoich bliskich lub dla siebie - zapraszam was na prezent marzeń.

Może to być kolacja dla dwojga, romantyczny wieczór, weekend, może to być lot spadochronem, jakiś fajny masaż relaksacyjny, lot balonem, lot szybowcem, dzień spa i wiele wiele innych. Każdy wybierze coś dla siebie lub dla bliskich. To świetny pomysł na urodziny - 18 lub 40, rocznicę ślubu, prezent ślubny czy po prostu niespodziankę dla męża czy żony. Możecie także wybrać sobie miejsce - odległe lub blisko miejsca zamieszkania - moim zdaniem to strzał w dziesiątkę i naprawdę rewelacyjny pomysł prezentowy.
Realizacja jest prosta i zrozumiała, wybieracie prezent jaki chcecie kupić, dokonujecie wpłaty a następnie przychodzi do was voucher pocztą. Następnie musicie zarezerwować termin, na realizację prezentu macie aż 365 dni i możecie nawet taki prezent sobie wymienić na coś innego - może się zdarzyć, że dostaniecie prezent i nie będzie on jednak do końca trafiony i będziecie chcieli jednak coś innego.
Możecie także skontaktować się telefonicznie z konsultantem lub zostawić swój numer a wówczas ktoś do was oddzwoni lub wszystko zrobić mailowo. Macie także 14 dni na zwrot prezentu.

Być może znacie już taką opcję i korzystaliście z niej - dajcie znać w komentarzu pod tym postem, dla mnie jest to coś nowego, ale będę korzystać bo otrzymanie takiego prezentu jest spełnieniem marzeń i miłą niespodzianką.

My wybraliśmy sobie romantyczną noc dla dwojga w Gdańsku do hotelu Prawdzic. Hotel położony jest prawie nad samym morzem i ma super klimat. Prezent przyszedł do nas w formie vouchera, pięknie zapakowany. Voucher obejmował nocleg w hotelu dla dwóch osób, słodką niespodziankę i wino w pokoju, śniadanie w formie bufetu - które zamówiliśmy sobie do pokoju, romantyczną kolację przy świecach złożoną z czterech dań, możliwość korzystania ze strefy Wellness. Na terenie hotelu jest dostępny darmowy parking dla gości.
Doba hotelowa trwała od 15.00 do 10.00 następnego dnia.

Po przybyciu do hotelu udaliśmy się do pokoju, gdzie czekał na nas pyszny deser i wino, które wypiliśmy sobie w ramach odpoczynku na tarasie, wśród latających mew.
To miejsce to świetny pomysł na wypoczynek, wyciszenie.
Oczywiście spędziliśmy ten czas we dwoje, były spacery nad morzem - nie udało nam się niestety zobaczyć zachodu słońca bo pojawiły się chmury, ale wybraliśmy się pieszo do Sopotu i wróciliśmy do hotelu już późno wieczorem. Musieliśmy się przejść po bardzo pysznej i bardzo obfitej kolacji - którą umówiliśmy sobie wcześniej na określoną godzinę - i tu wielkie brawa dla kucharza, który po prostu genialnie gotuje, wszystko nam bardzo smakowało.

Sałatka z arbuza i wędzonego sera z grzankami i ogórkiem.

Zupa krem z ziemniaków z wędzonym pstrągiem i kurkami.

Smażony dorsz, gołąbki z kaszą pęczak i łososiem, puree z ziemniaków i mule w winie.

Dobry humor jak widać nas nie opuszczał a wszystko było po prostu przepyszne. Kelner podawał nam dania i mówił co kucharz dla nas przygotował. Naprawdę wielkie brawa.

Lody z porzeczką i lawendą z bezą - robione samodzielnie przez kucharzy w hotelu.

Obsługa bardzo miła i serdeczna, rano zadzwoniła pani z recepcji i zapytała co byśmy mieli ochotę zjeść na śniadanie i na umówioną godzinę było pyszne śniadanie do pokoju.
Jedynym minusem był brak klimatyzacji w pokoju, był na wyposażeniu wiatrak. A tak to wszystko na duży plus i mogę wam polecić pobyt w tym hotelu, jak i skorzystanie z pomocy Prezentu Marzeń